- Home
- / Sprawozdanie 2011
Sygnatura sprawozdania (wypełnia MPiPS)
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej |
Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
ü Formularz należy wypełnić w języku polskim, drukowanymi literami; ü Sprawozdawca wypełnia tylko przeznaczone dla niego białe pola; ü We wszystkich pytaniach, w których istnieje możliwość wyboru odpowiedzi, należy zaznaczyć właściwe odpowiedzi znakiem X ; ü We wszystkich polach, w których nie będą wpisane odpowiednie informacje, należy wstawić pojedynczy znak myślnika (-) ;
|
|||||||||||||||||||||
Miejsce na notatki MPiPS
|
Data wpłynięcia sprawozdania (wypełnia MPiPS)
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||
I.Dane organizacji pożytku publicznego |
|||||||||||||||||||||
1. Nazwa organizacji |
FUNDACJA DUCHA na RZECZ REHABILITACJI NATURALNEJ LUDZI NIEPEŁNOSPRAWNYCH |
||||||||||||||||||||
2. Adres siedziby i dane kontaktowe |
Kraj : POLSKA |
Województwo : KUJAWSKO - POMORSKIE |
Powiat : TORUŃ |
||||||||||||||||||
Gmina: TORUŃ |
Ulica: SZOSA BYDGOSKA |
Nr domu: |
Nr lokalu : 15 |
||||||||||||||||||
Miejscowość : TORUŃ |
Kod pocztowy : 87-100 |
Poczta: TORUŃ |
Nr telefonu : 56 62 269 79 |
||||||||||||||||||
Nr faxu: 56 62 269 79 |
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Strona www : fundacja ducha.pl |
|||||||||||||||||||
3. Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym |
13 października 1992r. |
||||||||||||||||||||
4. Data uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego |
21 grudnia 2004 r. |
||||||||||||||||||||
5. Numer REGON |
870173244 |
6. Numer KRS |
0000059457 |
||||||||||||||||||
7. Skład organu zarządzającego organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu zarządzającego) |
Joanna Duszyńska – Gawińska - Prezes Zarządu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maria Jolanta Żydołowicz - Wiceprezes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stanisław Kijewski - Wiceprezes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Skład organu kontroli lub nadzoru organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu kontroli lub nadzoru) |
Aleksandra Bielicka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helena Cybulska
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jarosław Orzech |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Cele statutowe organizacji
(Należy opisać cele na podstawie statutu organizacji) |
1. Celem Fundacji jest działalność służąca aktywizacji ludzi niepełnosprawnych i ich integracji z ludźmi zdrowymi, a zwłaszcza: 1/ ochrona zdrowia, pomoc społeczna, rehabilitacja zawodowa i społeczna dotycząca niepełnosprawnych 2/ promowanie i prowadzeniedziałalności rehabilitacyjnej niepełnosprawnych, 3/ aktywizowanie ludzi zdrowych, a zwłaszcza młodzieży, na rzecz działalności rehabilitacyjnej, 4/ inicjowanie i wspieranie działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej w zakresie teorii i praktyki procesów rehabilitacyjnych ludzi niepełnosprawnych 5/ tworzenie płaszczyzn organizacyjnych dla wymiany myśli i doświadczeń oraz współpracy w dziedzinie przywracania ludzi niepełnosprawnych do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie, 6/ propagowania idei mecenatu dla ludzi niepełnosprawnych. 2. Realizując cele określone w ust. 1 Fundacja uwzględnia propagowanie idei ekologicznych oraz wspieranie inicjatyw w dziedzinie ochrony środowiska naturalnego, kultury i sztuki oraz rozwoju krajoznawstwa i ruchu sportowo-turystycznego.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. Sposób realizacji celów statutowych organizacji
(Należy opisać sposób realizacji celów statutowych organizacji na podstawie statutu organizacji) |
Fundacja realizuje swoje cele poprzez: 1/ organizowanie imprez dla ludzi niepełnosprawnych i z ich udziałem, 2/ udzielanie pomocy organizacyjnej i majątkowej osobom fizycznym oraz osobom prawnym i innym jednostkom organizacyjnym realizującym cele Fundacji, a zwłaszcza wspieranie organizacji stanowisk pracy dla niepełnosprawnych, 3/ organizowanie konferencji, sympozjów i seminariów naukowych oraz popularno-naukowych, poświęconych problemom ludzi niepełnosprawnych, 4/ udzielenie pomocy materialnej ludziom niepełnosprawnym w zakresie podejmowanych przez nich przedsięwzięć rehabilitacyjnych i przystosowawczych do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie, 5/ fundowanie stypendiów oraz finansowanie badań naukowych z zakresu rehabilitacji ludzi niepełnosprawnych, 6 / prowadzenie ośrodka rehabilitacji 7/ modernizacja, rewitalizacja i rozwój bazy rehabilitacyjnej Fundacji |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. Najważniejsze sfery działalności pożytku publicznego
(Należy wskazać nie więcej niż trzy najważniejsze, pod względem wielkości wydatkowanych środków, sfery działalności pożytku publicznego, o których mowa w art. 4 ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U . z 2010 r. Nr 234, poz. 1536), zaczynając od najważniejszej) |
1. ochrona i promocja zdrowia
2. działania na rzecz osób niepełnosprawnych
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.Charakterystyka działalności organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Opis działalności pożytku publicznego |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Opis głównych działań podjętych przez organizację |
W zakres działań terapeutycznych realizowanych przez nas wchodzą: a. Hipoterapia – ćwiczenia odbywają się przez cały rok , codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach dopołudniowych w ćwiczeniach uczestniczą uczniowie ze szkół specjalnych, ośrodka szkolno – wychowawczego, środowiskowego domu pomocy oraz przedszkola integracyjnego – oddział dla dzieci niepełnosprawnych, w godzinach popołudniowych niepełnosprawni , którzy przyjeżdżają z rodzicami bądź też opiekunami. Jedno ćwiczenie hipoterapeutyczne trwa ½ godziny. Ćwiczenia z pacjentem realizowane są przez zespół trzech osób – hipoterapeutę, osobę do asekuracji oraz osobę prowadzącą konia. W procesie tym uczestniczą też wolontariusze którzy byli przeszkoleni na kursach organizowanych przez naszą Fundację. b. Hydroterapia - zajęcia odbywają się na wynajętym basenie 1 – 2 razy w tygodniu. Duża niecka basenowa służy do ćwiczeń dla starszych dzieci i młodzieży natomiast brodzik do ćwiczeń dla małych dzieci, ponadto w dyspozycji pozostawały również wanny do hydromasażu. c. Terapia wspinaczkowa - ćwiczenia wspinaczkowe na sztucznej ścianie wspinaczkowej oraz na specjalnie przygotowanym stanowisku do terapii wspinaczki linowej. d. Ćwiczenia fizjoterapeutyczne - ćwiczenia z rehabilitantem – fizjoterapeutą.- prowadzone są w godzinach dopołudniowych i popołudniowych z wykorzystaniem sprzętu tj. materace do ćwiczeń Aireks, Zestaw TerapiMaster Plus Ekstra, wałki , piłki rehabilitacyjne oraz tor do nauki chodzenia, stół do ćwiczeń manualnych oraz aparat Douter Plus itp. e. . Terapia zajęciowa – zajęcia indywidualne z terapeutą. Prowadzone są 4 razy w tygodniu. Zajęcia te poszerzone są o terapię psychopedagogiczną. Prowadzimy też zajęcia wspólne dla dziecka i rodzica f. Spotkania terapeutyczne niepełnosprawnych – mają charakter towarzyski a zarazem roboczy i służą opracowywaniu planów wyjazdów i omawianiu już odbytych obozów rehabilitacyjnych, ich dokumentacji wideo i fotograficznej, problemów bieżącej działalności. Spotkania są metodą terapii z pogranicza socjologii. W tych spotkaniach bierze udział średnio 20 - 30 osób w tym niepełnosprawni, opiekunowie i wolontariusze. g. Spotkania niepełnosprawnych z nauką. Spotkania organizowane systematycznie w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika dla ludzi niepełnosprawnych, członków ich rodzin i przyjaciół, w każdy pierwszy czwartek miesiąca. Na spotkania te zapraszani są jako wykładowcy wybitni przedstawiciele świata nauki. Oprócz poszerzania wiedzy z różnych dyscyplin, stanowią te spotkania ważne ogniwo integrowania się z resztą społeczeństwa, a nade wszystko dowartościowania osobowościowego uczestników. W spotkaniach tych uczestniczy jednorazowo 20-50 osób.
- ogniska na końskich padokach , - comiesięczne niedzielne nabożeństwo w Kościele Garnizonowym, - spotkania ze studentami dyscyplin humanistycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, - spotkania z młodzieżą szkół średnich i policealnych, - imprezy kulturalno – sportowe dla niepełnosprawnych, - imprezy integracyjne.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
h. Spotkania okolicznościowe: - udział niepełnosprawnych i wolontariuszy w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, - ogniska na końskich padokach , - comiesięczne niedzielne nabożeństwo w Kościele Garnizonowym, - spotkania ze studentami dyscyplin humanistycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, - spotkania z młodzieżą szkół średnich i policealnych, - imprezy kulturalno – sportowe i integracyjne dla niepełnosprawnych,
i. Turnusy , rajdy, obozy, wycieczki i imprezy kulturalne, turystyczne i rekreacyjne :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację działalności pożytku publicznego (Należy wskazać np. „gmina”, „powiat”, „województwo”, „cały kraj”, „zagranica”) |
Cały kraj |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Informacja dotycząca prowadzonych przez organizację pożytku publicznego placówek w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Organizacja prowadziła placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, centra integracji społecznej, domy pomocy społecznej, placówki opiekuńczo-wychowawcze określone w przepisach o pomocy społecznej, szkoły i placówki publiczne określone w przepisach o systemie oświaty lub niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej
|
x nie |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Informacja na temat lokalizacji i aktywności placówek, o których mowa w pkt 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Nazwa placówki |
Miejscowość/ci, w której/ych placówka prowadzi działania |
Liczba odbiorców działań placówki w okresie sprawozdawczym |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
- |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Informacja dotycząca liczby odbiorców działań organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba odbiorców działań organizacji
(Należy oszacować liczbę odbiorców działań organizacji w okresie sprawozdawczym, w podziale na osoby fizyczne i osoby prawne) |
Osoby fizyczne |
383 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoby prawne |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Informacja dotycząca działalności nieodpłatnej pożytku publicznego organizacji w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Opis przedmiotu nieodpłatnej działalności pożytku publicznego (Należy podać informację na temat rodzaju działalności nieodpłatnej organizacji w okresie sprawozdawczym, wraz ze wskazaniem kodu/ów PKD 2007 odpowiadającego/ych tej działalności. Jeśli organizacja prowadzi więcej niż 3 rodzaje działalności nieodpłatnej, należy podać informację na temat trzech głównych rodzajów działalności (podanie maksymalnie 3 kodów), zaczynając od głównego przedmiotu działalności) |
działalność rehabilitacyjna na rzecz osób niepełnosprawnych prowadzona zgodnie z celami statutowymi w bazie Fundacji przez cały rok kalendarzowy jest nieodpłatna. Zakres tej działalności: rehabilitacja naturalna: hipoterapia, terapia wspinaczkowa, hydroterapia, fizjoterapia, terapia zajęciowa, oraz szeroko rozumiana rehabilitacja społeczna- spotkania okolicznościowe, spotkania z nauka, wycieczki, imprezy kulturalno – sportowe, integracyjne itp.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
86.90E |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
94.99Z |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację nieodpłatnej działalności pożytku publicznego
(Należy wskazać np. „gmina”, „powiat”, „województwo”, „cały kraj”, „zagranica”) |
Cały kraj, głównie województwo - kujawsko pomorskie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Informacja dotycząca działalności odpłatnej pożytku publicznego i działalności gospodarczej organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Organizacja prowadziła działalność odpłatną pożytku publicznego |
X tak nie |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Opis przedmiotu działalności odpłatnej pożytku publicznego
(Należy podać informację na temat rodzaju działalności odpłatnej organizacji w okresie sprawozdawczym, wraz ze wskazaniem kodu/ów PKD 2007 odpowiadającego/ych tej działalności. Jeśli organizacja prowadzi więcej niż 3 rodzaje działalności odpłatnej, należy podać informację na temat trzech głównych rodzajów działalności (podanie maksymalnie 3 kodów), zaczynając od głównego przedmiotu działalności) |
Organizowane przez Fundację w okresie letnim wyjazdowe obozy rehabilitacyjne: konno – kajakowe i konno wspinaczkowe. (uczestnicy pokrywają część kosztów związanych z uczestnictwem w obozach.)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
86.90E |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
94.99Z |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację odpłatnej działalności pożytku publicznego
(Należy wskazać np. „gmina”, „powiat”, „województwo”, „cały kraj”, „zagranica”) |
Cały kraj .
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.Organizacja prowadziła działalność gospodarczą |
X nie |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.Opis przedmiotu działalności gospodarczej
(Należy podać informację na temat rodzaju działalności gospodarczej prowadzonej przez organizację w okresie sprawozdawczym, wraz ze wskazaniem kodu/ów PKD 2007 odpowiadającego/ych tej działalności. Jeśli organizacja prowadzi więcej niż 3 rodzaje działalności gospodarczej wg klasyfikacji PKD, należy podać informację na temat trzech głównych rodzajów działalności (podanie maksymalnie 3 kodów), zaczynając od głównego przedmiotu działalności ) |
Nie prowadzimy działalności gospodarczej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod PKD: |
- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację działalności gospodarczej
(Należy wskazać np. „gmina”, „powiat”, „województwo”, „cały kraj”, „zagranica”) |
Nie prowadzimy działalności gospodarczej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.Przychody i koszty organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Informacja o przychodach organizacji |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Łączna kwota przychodów organizacji ogółem (zgodnie z rachunkiem wyników / zysków i strat)
|
919.242 , 88 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Informacja o źródłach przychodów organizacji |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Przychody z działalności nieodpłatnej pożytku publicznego |
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Przychody z działalności odpłatnej pożytku publicznego |
143 561,10 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Przychody z działalności gospodarczej |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Przychody z działalności finansowej |
532,44 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Przychody z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
53.241,53 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Ze źródeł publicznych ogółem: |
527.872,53 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym:
|
a) ze środków europejskich w rozumieniu przepisów o finansach publicznych |
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) ze środków budżetu państwa |
429. 242,53 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c) ze środków budżetu jednostek samorządu terytorialnego |
98.630,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d) z dotacji z funduszy celowych |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Ze źródeł prywatnych ogółem: |
87 316,99zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: |
a) ze składek członkowskich |
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) z darowizn od osób fizycznych |
11.067, 50 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c) z darowizn od osób prawnych |
7.150,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d) z ofiarności publicznej (zbiórek publicznych, kwest) |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e) ze spadków, zapisów |
46.253,64 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f) z wpływów z majątku (w szczególności sprzedaż lub wynajem składników majątkowych) |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
g) z nawiązek sądowych |
22.845,85 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h) ze świadczeń pieniężnych |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Z innych źródeł |
106.718,29zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Wynik działalności odpłatnej pożytku publicznego lub działalności gospodarczej organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Wynik działalności odpłatnej pożytku publicznego |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Wynik działalności gospodarczej |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: wysokość środków przeznaczona na działalność statutową |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Informacje o sposobie wydatkowania środków pochodzących z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Wysokość kwoty pochodzącej z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych niewydatkowanej w poprzednich okresach sprawozdawczych |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Wysokość kwoty pochodzącej z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych wydatkowanej w okresie sprawozdawczym ogółem
|
49 627,58 z ł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Działania, na które wydatkowano środki pochodzące z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych w okresie sprawozdawczym ( w szczególności określone w pkt II.1.1) oraz kwoty przeznaczone na te działania
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Koszty hipoterapii |
12 748,70 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Imprezy kulturalno - sportowe dla osób niepełnosprawnych |
5 961,08 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Turnusy, obozy i rajdy rehabilitacyjne
|
25 449,22zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Koszty kampanii informacyjnej i reklamowej związanej z pozyskiwaniem 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
5.468,58 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Kwota do wykorzystania w 2012r. |
3.613,95 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Cele szczegółowe, w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych, wskazane przez podatników podatku dochodowego od osób fizycznych, na które organizacja pożytku publicznego wydatkowała najwięcej środków pochodzących z 1% podatku dochodowego w okresie sprawozdawczym wraz z kwotą |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Na działalność statutową Fundacji |
49 627,58 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
, zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
, zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
, zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Informacje o poniesionych kosztach w okresie sprawozdawczym |
Koszty ogółem: |
W tym: wysokość kosztów finansowana z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koszty organizacji w okresie sprawozdawczym ogółem: |
912.602 ,55 zł |
49 627,58zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym : |
a)koszty z tytułu prowadzenia nieodpłatnej działalności pożytku publicznego |
513 356,94 zł |
18 709,78 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) koszty z tytułu prowadzenia odpłatnej działalności pożytku publicznego |
177 905,40 zł |
25 449,22 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c)koszty z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej |
0,00 zł |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d)koszty administracyjne, w tym: zużycie materiałów i energii, usługi obce, podatki i opłaty, wynagrodzenia oraz ubezpieczenia i inne świadczenia, amortyzacja |
133.765,50 zł |
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e)koszty kampanii informacyjnej lub reklamowej związanej z pozyskiwaniem 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
5.468 ,58 zł |
5.468,58 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f)pozostałe koszty ogółem: |
82 106 ,13 zł |
0, 00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. Korzystanie z uprawnień w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Organizacja korzystała z następujących zwolnień
|
X z podatku dochodowego od osób prawnych
X z podatku od nieruchomości
X z podatku od czynności cywilnoprawnych
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-> jakich?____________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Organizacja korzystała z prawa do nieodpłatnego informowania przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej działalności pożytku publicznego, zgodnie z art. 23a ust. 1 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 226) |
x tak
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 . Organizacja korzystała z uprawnienia do nabycia na szczególnych zasadach prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, lub zawarła umowy użytkowania, najmu, dzierżawy lub użyczenia i przysługuje jej w odniesieniu do tych nieruchomości następujące prawo: |
|
X użytkowanie wieczyste
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Personel organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Pracownicy oraz osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Liczba osób zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy
(W odpowiedzi należy uwzględnić wszystkie osoby zatrudnione w organizacji na podstawie stosunku pracy (etat lub część etatu) w okresie sprawozdawczym, nawet jeśli obecnie nie są już zatrudnione w organizacji) |
14 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Przeciętna liczba zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy w przeliczeniu na pełne etaty
(Aby określić przeciętne zatrudnienie należy zsumować wszystkie osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy w poszczególnych miesiącach w okresie sprawozdawczym (wraz z ułamkami odpowiadającymi części etatu, np. 0,5 w przypadku osoby zatrudnionej na pół etatu), dodać do siebie sumy zatrudnionych z 12 miesięcy i podzielić przez 12. Wynik wpisać z dokładnością do 1 miejsca po przecinku) |
13,75 etatów |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Liczba osób świadczących usługi w organizacji na podstawie umowy cywilnoprawnej |
16 osób
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Członkowie (nie dotyczy fundacji) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Organizacja ma członków |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Liczba członków organizacji wg stanu na ostatni dzień roku obrotowego |
osób fizycznych
osób prawnych |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Zmiana członkostwa w organizacji |
organizacja pozyskała……………członków
organizacja straciła……………….członków |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Wolontariat w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Organizacja korzystała ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy
(Zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wolontariuszami są osoby wykonujące nieodpłatnie i dobrowolnie pracę na rzecz organizacji, niezależnie od tego, czy są to osoby niezwiązane z organizacją, członkowie, pracownicy, osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej czy przedstawiciele władz organizacji) |
X tak
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Liczba wolontariuszy wykonujących świadczenie na rzecz organizacji przez okres krótszy niż 30 dni (Każdy wolontariusz powinien być liczony tylko raz, niezależnie od liczby świadczeń wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym i czasu pracy) |
18 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: |
a) członkowie organizacji |
0 osób |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) pracownicy organizacji |
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c) osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej
|
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d)członkowie organu zarządzającego |
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e) inne osoby |
18 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Liczba wolontariuszy wykonujących świadczenie na rzecz organizacji przez okres dłuższy niż 30 dni
(Każdy wolontariusz powinien być liczony tylko raz, niezależnie od liczby świadczeń wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym) |
25 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: |
a) członkowie organizacji |
0 osób |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) pracownicy organizacji |
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c) osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d) członkowie organu zarządzającego
|
0 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e) inne osoby
|
25 osób |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Łączna kwota wynagrodzeń (brutto) wypłaconych przez organizację w okresie sprawozdawczym
|
393.740,00 zł
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: |
a) z tytułu umów o pracę |
317.128 ,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
wynagrodzenie zasadnicze |
0 ,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nagrody |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
premie |
52.390 , 00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
inne świadczenia (np. służbowy telefon, samochód) |
0, 00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
b) z tytułu umów cywilnoprawnych |
24.222,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez organizację pracownikom oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, w związku z prowadzoną działalnością pożytku publicznego
|
393.740 ,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym: |
a) w związku z prowadzoną działalnością odpłatną pożytku publicznego |
14 100,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) w związku z prowadzoną działalnością nieodpłatną pożytku publicznego |
379 640,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez organizację pracownikom oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą organizacji
|
0 ,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
Umowa o pracę - 2 239,50 zł Umowa cywilnopr. - 1 513,75 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0,00 , zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0,00 , zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
3.900 ,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. Dodatkowe uwagi dotyczące wynagrodzeń
(Można podzielić się z opinią publiczną dodatkowymi uwagami dotyczącymi poziomu lub konstrukcji wynagrodzeń w organizacji wówczas należy wpisać te uwagi w przygotowane pole) |
Odrębnie wyliczono przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto dla osób: 1/ wykonujących umowę o pracę - 2.239,50 zł brutto 2/ zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej – średnio 1513,88 zł brutto, w tym: *działalność nieodpłatna średnio - 1446,00 zł brutto *działalność odpłatna - średnio 1566,67 brutto umowy te zawierane są często na krótki okres czasu, dotyczy to szczególnie umów zlecenia zawieranych na krótkie terminy w związku z realizacją turnusów, obozów i rajdów rehabilitacyjnych.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VII.Informacja o udzielonych przez organizację pożytku publicznego pożyczkach pieniężnych w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Organizacja udzielała pożyczek pieniężnych |
X nie
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Wysokość udzielonych pożyczek pieniężnych |
0,00 zł |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Statutowa podstawa przyznania pożyczek pieniężnych |
Nie przyznajemy pożyczek pieniężnych |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIII.Informacja o działalności zleconej organizacji pożytku publicznego przez administrację publiczną w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Organizacja realizowała zadania zlecone przez organy jednostek samorządu terytorialnego |
X tak
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Informacja na temat realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizację
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Nazwa zadania |
Kwota |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Rehabilitacja naturalna i szeroko pojęta rehabilitacja społeczna 01.01.2011-31.12.2011r. |
80.000,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Festyn Rodzinny na Bydgoskim Przedmieściu 21.05.2011r. |
6.100,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Udział w Zielonej Szkole pt.”Poznajemy Park Narodowy „ Bory Tucholskie” 10-12.06.2011r. |
3.530,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Rajd żeglarski dla niepełnosprawnych Jachtem Województwo Toruńskie po Bałtyku 16.09. – 18.09.2011
|
2.000,00 zł. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Spotkanie wigilijne niepełnosprawnych dniu 11 grudnia 2011r.
|
2.000,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Koncert kolęd – Kolędy dla Ducha w dniu 19 grudnia 2011r. |
5.000,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zadania zlecone przez organy administracji rządowej |
X tak
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Informacja na temat realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizację
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Nazwa zadania |
Kwota |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek - rehabilitacja naturalna - hipoterapia, terapia wspinaczkowa i hydroterapia - oraz ćwiczenia kinezyterapeutyczne, terapia zajęciowa poszerzona o szkolenia dotyczące nabywania umiejętności sztuki komunikacyjnej „ 01.01.2011 – 31.12.2011r. |
305.556,85 zł , zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IX.Informacja dotycząca realizowanych przez organizację pożytku publicznego zamówień publicznych w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zamówienia publiczne
|
X nie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Informacja na temat realizowanych zamówień i kwot otrzymanych na ich realizację
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Nazwa zamówienia |
Kwota |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
- |
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
0,00 zł |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X. Informacje uzupełniające |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Wykaz spółek, w których organizacja posiada co najmniej 20% udziałów lub akcji w kapitale zakładowym lub co najmniej 20% ogólnej liczby głosów w organie stanowiącym spółki
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Nazwa spółki |
Siedziba spółki |
% udziałów lub akcji w kapitale |
% udziału w ogólnej liczbie głosów |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Nie dotyczy |
|
% |
% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
% |
% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
% |
% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Wykaz fundacji, których organizacja jest fundatorem
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Nie dotyczy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Informacje o kontrolach przeprowadzonych w organizacji przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lp |
Przedmiot kontroli |
Organ kontrolujący |
Data zakończenia kontroli |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Dokumenty księgowe Fundacji Ducha |
Komisja Rewizyjna –nie wniesiono uwag |
18.03.2011r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Dokumenty Płatników Składek |
Inspektorat Kontroli ZUS – nie wniesiono uwag |
31.05.2011r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Realizacja zadania - Rehabilitacja naturalna |
Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Torunia- nie wniesiono uwag |
04.07.2011r/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Organizacja przeprowadziła badanie sprawozdania finansowego na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.) lub rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązku badania sprawozdań finansowych organizacji pożytku publicznego (Dz. U. Nr 285, poz. 2852) |
X nie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Dodatkowe informacje
(Należy wpisać w poniższe pole inne informacje, którymi organizacja chciałaby podzielić się z opinią publiczną) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W miesiącu listopadzie 2011r. przystąpiliśmy do realizacji przedsięwzięcia w ramach RPO Województwa Kujawsko – Pomorskiego działanie 7.1 . Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast - projekt pn Rewitalizacja obiektów ośrodka rehabilitacyjnego oraz zagospodarowanie terenu Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sporządził/a Imię i nazwisko Funkcja
Maria Jolanta Żydołowicz |
Podpis
|
Data wypełnienia sprawozdania
30.03.2012r. |
Miejsce na pieczęć organizacji o ile organizacja posiada pieczęć
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||